ח"כ אייכלר: "אני סקפטי על התוכניות הגדולות של כחלון"

    דוד לזר No Comments on ח"כ אייכלר: "אני סקפטי על התוכניות הגדולות של כחלון"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש אישר קבינט הדיור כי קרקעות המדינה ישווקו בשיטת "מחיר למשתכן", על פי התוכנית, במתחמים מתאימים יוצעו קרקעות לבנייה בהנחה של 10%-60%. שיעור ההנחה יהיה גדול יותר בפריפריה. היזמים שיזכו במכרז יהיו אלה שיבטיחו למכור את הדירות הזולות ביותר.

    הבוקר (שלישי) אמר ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' ב'מדברים אקטואליה' עם מני גירא שוורץ ודוד חכם ב'קול חי' כי "יש לברך על כל אבל אני סקפטי על כל התוכניות הגדולות האלה", לדבריו, שר האוצר עושה ברכה גדולה וכולנו תומכים בו – הלוואי שהוא יצליח".

    "עד שנגיע לבית אנחנו צריכים קודם להוריד את מחירי השכירות", אמר אייכלר כשהוא מתייחס לחוק 'פיצול דירות' שאותו הוא מנסה להעביר בימים אלו לאחר שהוא 'נתקע' בקדנציה הקודמת.

    לדבריו, " החוק שהצעתי השבוע פיצול דירות – היה כבר בוועדת שרים. על פי החוק: אדם שיש לו יותר מ100 מטר בדירתו, יוכל לפצל את דירתו ולבנות דירה נוספת מבלי שהוא יצטרך אישורים מהעייריה, הציבור ירוויח מאות דירות להשכרה במיידי".

    "מדובר בהוראת שעה, של 5 שנים, עד שהממשלה תעשה את כל הרפורמות הגדולות בדיור. הרי אנשים עושים את זה כיום באופן בלתי חוקי והעיריות צוברות הון מקנסות. צריך להפוך את זה לחוקי", אמר אייכלר.
    כמו"כ הוא התייחס לאלו המתנגדים לחוק וביניהם העיריות ובעלי ההון ואמר כי "אכן אני נגד העמדה של בעלי ההון כי הבעיה היא שיש רבבות זוגות צעירים שהם מנוצלים, לוקחים להם 4 אלפים שקל על מחסן וחייבים להוריד את מחיר הדירות להשכרה".

    "יש משבר לאומי בעניין המגורים בישראל וכולם צריכים לקלוט אותם, אנחנו במצוקה נוראה, הממשלה מבינה את זה. עד שנגיע לבית אנחנו צריכים להוריד את מחירי השכירות".



    0 תגובות